Kultura organizacyjna jest sercem każdej firmy, które napędza kreatywność, zaangażowanie i lojalność pracowników. To nie tylko zestaw wartości zapisanych na stronie internetowej firmy, ale żywy organizm, kształtowany przez każdego pracownika. W dynamicznym świecie biznesu, gdzie adaptacja i innowacyjność są kluczowe, silna kultura organizacyjna staje się podporą, na której firmy mogą oprzeć swoją misję i wizję, nawet w burzliwych czasach. Właściwie kultywowana, może stać się magnesem przyciągającym talenty, inkubatorem innowacji i tarczą chroniącą przed nieuchronnymi wyzwaniami zmieniającego się rynku. Jak zatem budować silną kulturę organizacyjną?
Podczas webinaru dowiesz się:
od uznanego eksperta z branży HR.
z webinaru bez limitu czasowego.
które pomogą Ci w rozwiązaniu problemu z nadmierną rotacją.
People & Culture Partner
w HR Hints
People and Culture Partner, logoterapeuta i trener umiejętności miękkich. Tylko w zeszłym roku Norbert pomógł ośmiu czołowym startupom i firmom technologicznym (m.in. Ramp, LiveKid, Merxu). Pomaga founderom i menedżerom budować oraz prowadzić organizacje, w których ludzie są zaangażowani i skoncentrowani na osiąganiu rezultatów. W samym 2022 roku przepracował ponad 200 godzin z founderami, stworzył i usprawnił ponad 40 procesów (np. rekrutacja, onboarding, performance review) i poprowadził ponad kilkadziesiąt warsztatów (Feedback & Communication, Culture workshops, i EVP workshops). Wykorzystując swoje doświadczenie w zakresie automatyzacji, łączy technologię z aspektami inter- i intrapersonalnymi w swojej pracy P&C. Współautor Culturivy – metody skalowania i budowania kultury organizacyjnej w oparciu o 3 obszary: wartości, zachowania i praktyki.
Jako logoterapeuta (członek Polskiego Towarzystwa Logoterapii i Noopsychosomatyki) pracuje z osobami wypalonymi zawodowo, głównie z branży IT oraz osobami publicznymi. W 2022 roku był głównym ekspertem w projekcie Just Join It (https://wypaleniezawodowe.it/#raport) dotyczącym wypalenia zawodowego. Jest dwukrotnym Mistrzem Polski w wystąpieniach publicznych oraz finalistą międzynarodowego konkursu we Frankfurcie.
Żyje według zasady, „Don’t wait for extraordinary opportunities. Seize common occasions and make them great.”. W wolnych chwilach prowadzi gry fabularne oraz wspiera fundacje i trzeci sektor.
Prowadząca serii HR od kuchni
Content manager w Lunching
Od ponad 6 lat zajmuje się tworzeniem treści m.in. z zakresu wellbeingu i motywacji. Swoją wiedzę i zainteresowania rozwija w ramach studiów psychologicznych, gdzie skupia się przede wszystkim na tematyce samorozwoju, kreatywności i różnic indywidualnych
Zawodowo związana z Lunching.pl gdzie odpowiada za obszar content marketingu, opracowując treści na temat oferty benefitowej, systemów motywacyjnych oraz wyzwaniach związanych z organizacją jedzenia.
Copyright © 2023 Lunching.pl