fbpx
X
X

Marketing rekrutacyjny w branży produkcyjnej

Case study nowej fabryki Corning

Goście webinaru:

Aleksandra Stawińska i Adrian Juchimiuk

W trakcie webinaru porozmawiamy m.in. o tym:

Jak zaplanować marketing rekrutacyjny dla nowego zakładu produkcyjnego

Gdy firma Corning podjęła decyzję o otwarciu nowego zakładu produkcyjnego w Mszczonowie pod Warszawą, stanęła przed wyzwaniem zatrudnienia kadry pracowników. By spełnić swoje cele, we współpracy z agencją MJCC, stworzyła kampanię rekrutacyjną “M-town project”, nagrodzoną w 2022 roku Srebrnym Spinaczem – jedną z najważniejszych nagród PR w Polsce. Gościem naszego kolejnego webinaru będą autorzy tego projektu – Aleksandra Stawińska i Adrian Juchimiuk – którzy podzielą się z nami skutecznymi metodami i strategiami marketingu rekrutacyjnego w branży produkcyjnej.

Podczas webinaru dowiesz się:

Geneza i tło projektu

Marketing rekrutacyjny inwestycji typu greenfield niesie ze sobą sporo wyzwań. Odkryj, jak firma Corning, pomimo braku lokalnej rozpoznawalności i ograniczonych możliwości komunikacyjnych, sprostała temu zadaniu.

Krok po kroku: jak przygotować się do projektu?

Dowiesz się, na co zwrócić uwagę i co uwzględnić planując kampanię, aby zwiększyć szansę na końcowy sukces.

Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji

Dowiesz się, jakie kanały i narzędzia komunikacji okazały się kluczowe w budowaniu skutecznej strategii marketingu rekrutacyjnego.

Lessons learned

Jakie wnioski płyną z kampanii „M-Town project”? Nasi goście opowiedzą, co okazało się najtrudniejsze i na co zwrócą większą uwagę w kolejnych kampaniach.

Dlaczego warto zapisać się na webinar

Praktyczne wskazówki

od uznanego eksperta z branży HR.

Dostęp do nagrania

z webinaru bez limitu czasowego.

Materiały powebinarowe

które pomogą Ci w codziennej pracy

Poznaj prelegentów webinaru

Aleksandra Stawińska

EMEA Employer Branding Leader w Corning Optical Communications

Od ponad 8 lat kolekcjonuje doświadczenia w obszarze komunikacji wewnętrznej i employer brandingu, łącząc pracę z pasją.

W Corning Optical Communications odpowiada za budowanie wizerunku pracodawcy na rynku EMEA realizując kampanie employer brandingowe czy komunikację w social media. Zajmuje się również szeroko rozumianym strategicznym HR – na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym.

Miłośniczka partnerskiego podejścia do pracy, przyjaznej i zwinnej rekrutacji. Zaangażowana we wszystko co robi. Oddech od codzienności łapie podróżując z plecakiem i podczas długich spacerów z Fibi – szaloną maltanką

Adrian Juchimiuk

Założyciel i współzarządzający MJCC – agencji specjalizującej się w strategicznym employer brandingu i komunikacji wewnętrznej.

Budowaniem wizerunku pracodawcy zajmuje się od ponad 20 lat. Opracowuje strategie marki, a także tworzy i wdraża rozwiązania komunikacyjne wewnątrz i na zewnątrz organizacji dla firm z różnych branż w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Od wielu lat doradza klientom z takich branż jak produkcja, logistyka, magazynowanie czy QSR. Projekty, przy których pracował, były wielokrotnie nagradzane w najbardziej prestiżowych konkursach PR-owych, marketingowych i employer brandingowych w Polsce i za granicą, w tym złotym Effie, EMEA SABRE Awards, Złotymi Spinaczami czy EB Excellence Awards.

Webinar poprowadzi

Patrycja Stachowiak


Prowadząca serii HR od kuchni
Content manager w Lunching

Od ponad 6 lat zajmuje się tworzeniem treści m.in. z zakresu wellbeingu i motywacji. Swoją wiedzę i zainteresowania rozwija w ramach studiów psychologicznych, gdzie skupia się przede wszystkim na tematyce samorozwoju, kreatywności i różnic indywidualnych

Zawodowo związana z Lunching.pl gdzie odpowiada za obszar content marketingu, opracowując treści na temat oferty benefitowej, systemów motywacyjnych oraz wyzwaniach związanych z organizacją jedzenia.

Odbierz nagranie webinaru

Webinar Online

Ile trwa webinar

40 minut
+20 minut sesja Q&A

Zapisz się i otrzymaj materiały + nagranie

Copyright © 2024 Lunching.pl

Wyślij zapytanie i dowiedz się więcej