fbpx

Jak zorganizowaliśmy dostawę posiłków w trybie hybrydowym?

CSP Customer Services Polska

BPO

500

zatrudnionych
osób

86%

korzystających
pracowników

O FIRMIE

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Adecco Group – oraz spółką córką Adecco Business Solutions GmbH. Firma działa kompleksowo, od doradztwa strategicznego poprzez analizę potencjału eksternalizacji aż do operacyjnego wdrożenia projektu. Pracownicy firmy mają możliwość pracy z biura w Szczecinie, lub pracy zdalnej – z tego rozwiązania korzysta aktualnie blisko 86% zatrudnionych pracowników.

WYZWANIE

Wśród zgłoszonych przez firmę CSP potrzeb, znalazły się przede wszystkim następujące punkty:

Organizacja benefitu, z którego skorzystają zarówno pracownicy stacjonarni, jak i na home office.

Znalezienie atrakcyjnego benefitu, który w ciekawy sposób uzupełniłby ofertę kierowaną do pracowników i kandydatów do pracy.

Z naszej perspektywy ważne jest to, by oferowane przez nas benefity były dostępne zarówno dla pracowników pracujących w naszym biurze w Szczecinie, jak również dla pracowników zdalnych, pracujących w mniejszych, bądź większych miastach na terenie całej Polski.

Patrycja Świtała-Owieśniak, HR Manager w CSP Customer Services Polska Sp.z o.o.

W trakcie współpracy rozpoznaliśmy dodatkowe potrzeby, takie jak:

 

  • rozszerzenie zasięgu dostaw dla pracowników zdalnych mieszkających w mniejszych miejscowościach,
  • rozszerzenie godzin dostaw, ze względu na pracę w trybie zmianowym,
  • rozszerzenie oferty o restauracje wegańskie i wegetariańskie.

 

Przygotowane rozwiązanie

Negocjacje z restauracjami

  • stworzenie oferty lokali gastronomicznych z uwzględnieniem pracowników stacjonarnych oraz zdalnych,
  • wdrożenie restauracji pochodzących z rekomendacji pracowników, 
  • wzbogacenie oferty o lokale oferujące zdrową kuchnię.  

Optymalizacja dostaw

  • system dostaw do domu – dla pracowników zdalnych – system dostosowany do miejsca zamieszkania pracownika,
  • rozszerzenie zakresu dostaw poza terytorium Szczecina,
  • optymalizacja dostaw dla zmiany weekendowej.

Wdrożenie usługi

  • przeprowadzenie testów we współpracy z działem HR,
  • przeszkolenie osób odpowiedzialnych za administrowanie platformą Lunching,
  • stworzenie komunikacji i ulotek informacyjnych dla pracowników.

Wybierając benefity dla naszych pracowników, staramy się przede wszystkim wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Chcieliśmy zaoferować coś więcej niż klasyczny pakiet benefitów, tj. prywatną opiekę medyczną, możliwość ubezpieczenia grupowego, czy karnet sportowy. Idealnym rozwiązaniem okazał się benefit żywieniowy. Nasi Pracownicy bardzo szybko docenili ten element naszej oferty benefitowej.

Patrycja Świtała-Owieśniak, HR Manager w CSP Customer Services Polska Sp.z o.o.

REZULTAT WDROŻENIA

Z dofinansowania posiłków za pomocą aplikacji Lunching korzysta średnio 86% pracowników firmy CSP. Do kluczowych korzyści usługi należą:

Organizacja posiłków w modelu hybrydowym

dostawa posiłków dla pracowników w biurze oraz na home office.

Wsparcie działu BOK

zwłaszcza na początkowym etapie współpracy, gdzie konieczne było przeszkolenie osób odpowiedzialnych za administracyjną obsługę
Platformy.

Możliwość zgłaszanie reklamacji i uwag bezpośrednio przez pracowników

za pomocą aplikacji Lunching.

Elastyczne podejście do klienta

możliwość stworzenia raportów kosztowych w oczekiwanym przez CSP formacie.

Okazją do wprowadzenia Lunchingu jako naszego nowego benefitu był jubileusz 15-lecia istnienia CSP, który świętowaliśmy w marcu 2021 roku. Lunching był jedną z piętnastu niespodzianek, które przygotowaliśmy dla naszych pracowników. To właśnie ta niespodzianka została przyjęta z największym entuzjazmem.

Patrycja Świtała-Owieśniak, HR Manager w CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.