O FIRMIE
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Adecco Group – oraz spółką córką Adecco Business Solutions GmbH. Firma działa kompleksowo, od doradztwa strategicznego poprzez analizę potencjału eksternalizacji aż do operacyjnego wdrożenia projektu. Pracownicy firmy mają możliwość pracy z biura w Szczecinie, lub pracy zdalnej – z tego rozwiązania korzysta aktualnie blisko 86% zatrudnionych pracowników.
WYZWANIE
Wśród zgłoszonych przez firmę CSP potrzeb, znalazły się przede wszystkim następujące punkty:
Organizacja benefitu, z którego skorzystają zarówno pracownicy stacjonarni, jak i na home office.
Znalezienie atrakcyjnego benefitu, który w ciekawy sposób uzupełniłby ofertę kierowaną do pracowników i kandydatów do pracy.
Z naszej perspektywy ważne jest to, by oferowane przez nas benefity były dostępne zarówno dla pracowników pracujących w naszym biurze w Szczecinie, jak również dla pracowników zdalnych, pracujących w mniejszych, bądź większych miastach na terenie całej Polski.
Patrycja Świtała-Owieśniak, HR Manager w CSP Customer Services Polska Sp.z o.o.
W trakcie współpracy rozpoznaliśmy dodatkowe potrzeby, takie jak:
- rozszerzenie zasięgu dostaw dla pracowników zdalnych mieszkających w mniejszych miejscowościach,
- rozszerzenie godzin dostaw, ze względu na pracę w trybie zmianowym,
- rozszerzenie oferty o restauracje wegańskie i wegetariańskie.