Najczęściej zadawane pytania

  • Jak mogę skorzystać z Lunching?

    Jeśli Twoja firma współpracuje już z Lunching, to wystarczy, że założysz darmowe konto i będziesz mógł zamawiać posiłki do biura.
    Jeśli jeszcze nie współpracujemy z Twoją firmą, to wypełnij formularz zgłoszeniowy, a nasz doradca skontaktuje się w tej sprawie. Możesz też nas polecić swojemu działowi HR.

  • Czy mogę założyć konto prywatne?

    Niestety nie. Obsługujemy tylko firmy i ich pracowników. Jeśli Twoja firma nie korzysta jeszcze z Lunching, skontaktuj z naszymi doradcami w celu nawiązania współpracy.

  • W jakich miastach można skorzystać z Lunching?

    Jesteśmy dostępni w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Łodzi, Białymstoku, Rzeszowie i Katowicach.

Jedzenie

  • Jakie jedzenie oferujecie?

    Skupiamy się na posiłkach lunchowych, pomagających zregenerować się w przerwie w pracy. Codziennie przygotowujemy inne menu, w zależności od lokacji, dostępnych restauracji i sugestii naszych użytkowników. Staramy się, aby każdy mógł wybrać codziennie spośród różnych kuchni świata.

  • Czy możecie dodać konkretną restaurację do oferty?

    Nasz zespół nieustannie pracuje nad powiększeniem oferty dla firm. Jeśli masz jakąś konkretną, ulubioną restaurację, która pasowałaby do Lunching, to daj nam znać na kontakt@lunching.pl, a zobaczymy, co da się zrobić.

  • Prowadzę restaurację - czy mogę sprzedawać posiłki z Lunching?

    Chętnie porozmawiamy o współpracy. Wypełnij formularz na stronie Kontakt lub wyślij nam wiadomość na partnerzy@lunching.pl.

Zamawianie

  • Jak wygląda zamawianie posiłków?

    To bardzo proste - codziennie udostępniamy nowe menu, z którego każdy pracownik może zamówić posiłek dla siebie do 10:45. Posiłki w Lunching można zamawiać poprzez stronę lub w aplikacji mobilnej.

  • Kiedy i gdzie jest dostarczane jedzenie?

    Dostarczamy posiłki pomiędzy 12:00 a 14:30. Dokładna godzina jest zależna od restauracji i określona w menu, więc możesz dostosować zamówienie do swojego planu dnia.

    Wszystkie posiłki dostarczamy do lunch spotu, czyli wspólnie wybranego miejsca w biurze. Przeważnie jest to kuchnia lub recepcja firmy. W przypadku większych biur możliwe jest ustalenie kilku lunch spotów, wtedy każdy użytkownik wybiera odpowiadające mu miejsce odbioru.

  • Jak rozpoznam swoje zamówienie?

    Każdy użytkownik Lunching ma przydzielony swój unikalny kod klienta (np. LU01), którym restauracje oznaczają poszczególne zamówienia.

  • Czy muszę składać zamówienia codziennie?

    Nie - zamawiasz tylko wtedy, kiedy chcesz.

  • Czy mogę zamówić coś w weekend lub do domu?

    Niestety nie. Pracujemy tylko z firmami, od poniedziałku do piątku.

Płatności i rozliczenia

  • Czy jest jakaś opłata za korzystanie z Lunching?

    Nie, korzystanie z Lunching jest całkowicie darmowe. Użytkownicy ponoszą jedynie koszt zamówionego jedzenia. Nie mamy żadnych opłat abonamentowych ani dodatkowych opłat za zamówienie, dostawę itd.

  • Ile kosztują posiłki?

    W Lunching koszt posiłków jest taki sam, jak w restauracjach. Dodatkowo, firmy mogą skorzystać z naszej oferty benefitowej i dopłacać dowolną kwotę do lunchy swoich pracowników. Więcej informacji znajdziesz na stronie Benefit pracowniczy.

  • Czy jest jakiś minimalny koszt zamówienia?

    Nie, w Lunching zamawiasz zawsze dokładnie to, na co masz ochotę, i nic więcej. Dostarczymy każdy posiłek.

  • Czy płacę za dostawę?

    Nie, użytkownicy nie ponoszą kosztów dostawy, niezależnie od ilości i ceny posiłków.

  • Jak płacę za jedzenie?

    faq.each_lunching_user_accounts_cashless_on_their_own_once

Benefit pracowniczy

  • Jaki jest koszt wprowadzenia Lunchingu w firmie?

    Wdrożenie i obsługa dla firm jest darmowa. Firmy mogą dopłacać pracownikom do posiłków w formie benefitu lunchowego. Wysokość i model dopłat można swobodnie dostosować. Nasi doradcy chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania. Skontaktuj się z nami.

  • Czy można udostępnić Lunching w firmie bez benefitu?

    Tak, nawet bez dopłat do lunchy nasza platforma pomaga pracownikom wygodniej i szybciej zamawiać posiłki do biura, bez minimalnej wartości zamówienia i kosztów dostawy.
    Benefit możesz wprowadzić w dowolnej chwili. Zobacz, co Twoja firma może na tym zyskać na stronie Benefit pracowniczy.

  • Jak wygląda rozliczenie benefitu?

    Okres rozliczeniowy ustalamy wspólnie z firmą. Na koniec każdego okresu wysyłamy zbiorczy raport podsumowujący faktycznie wykorzystanie benefitu przez pracowników oraz jedną fakturę do rozliczenia.