18.03.2024 | HR wiedza
Jak stworzyć efektywne ogłoszenie o pracę?
Innowacyjne podejście do tworzenia ogłoszeń o pracę łączy w sobie elementy HR i marketingu. Pozwala to nie tylko na skuteczniejsze dotarcie do właściwej grupy docelowej, ale także na budowanie długoterminowych relacji z kandydatami. Dzięki wykorzystaniu strategii marketingowych, takich jak storytelling, personalizacja, czy wybór innowacyjnych formatów, możemy nie tylko przyciągnąć uwagę kandydatów, ale także zaangażować ich na głębszym poziomie, jeszcze zanim zdecydują się na aplikację.
Więcej19.04.2023 | Benefity Pozapłacowe
5 sposobów na docenianie pracowników
Przeczytaj >
07.04.2023 | Benefity Pozapłacowe
Benefity finansowe – 5 przykładów, jak wspierać financial wellness pracownika
Przeczytaj >
13.03.2023 | Benefity Pozapłacowe
Co to jest employer branding? O marce pracodawcy słów kilka
Przeczytaj >
24.02.2023 | Benefity Pozapłacowe
Przepis na team building? O integracyjnej roli jedzenia w pracy
Przeczytaj >
09.02.2023 | Benefity Pozapłacowe
Quiet quitting – co to jest i jak wpływa na rynek pracy?
Przeczytaj >
26.01.2023 | Odżywianie w pracy
Jak powstaje menu dla pracowników? Oferta Lunching w 5 krokach
Przeczytaj >