18.03.2024 | HR wiedza
Jak stworzyć efektywne ogłoszenie o pracę?
Innowacyjne podejście do tworzenia ogłoszeń o pracę łączy w sobie elementy HR i marketingu. Pozwala to nie tylko na skuteczniejsze dotarcie do właściwej grupy docelowej, ale także na budowanie długoterminowych relacji z kandydatami. Dzięki wykorzystaniu strategii marketingowych, takich jak storytelling, personalizacja, czy wybór innowacyjnych formatów, możemy nie tylko przyciągnąć uwagę kandydatów, ale także zaangażować ich na głębszym poziomie, jeszcze zanim zdecydują się na aplikację.
Więcej26.08.2021 | Odżywianie w pracy
Posiłki regeneracyjne – dla kogo, jak i kiedy
Przeczytaj >
11.08.2021 | Odżywianie w pracy
Finansowanie posiłków dla pracowników ze środków ZFŚS – opinia prawna
Przeczytaj >
25.05.2021 | Case Studies
Rozmowa z Alicją Grygas, specjalistką ds. personalnych Polskiej Ceramiki Ogniotrwałej „Żarów” (PCO Żarów)
Przeczytaj >
13.05.2021 | Benefity Pozapłacowe
Przygotowujecie firmę na powrót do biura lub czekacie na decyzję w sprawie? Oto 6 zasad, aby uniknąć emocjonalnej huśtawki wśród pracowników.
Przeczytaj >
07.05.2021 | Odżywianie w pracy
Diana Wolańska – Buzalska, dietetyczka kliniczna, wykładowczyni, współtworzy z pracodawcami strategie polityki zdrowotnej dla pracowników
Przeczytaj >
04.05.2021 | Odżywianie w pracy
Automaty vendingowe z ciepłymi posiłkami i obiadami – zalety, wady, koszty. Porównanie z wirtualną stołówką.
Przeczytaj >