18.03.2024 | HR wiedza
Jak stworzyć efektywne ogłoszenie o pracę?
Innowacyjne podejście do tworzenia ogłoszeń o pracę łączy w sobie elementy HR i marketingu. Pozwala to nie tylko na skuteczniejsze dotarcie do właściwej grupy docelowej, ale także na budowanie długoterminowych relacji z kandydatami. Dzięki wykorzystaniu strategii marketingowych, takich jak storytelling, personalizacja, czy wybór innowacyjnych formatów, możemy nie tylko przyciągnąć uwagę kandydatów, ale także zaangażować ich na głębszym poziomie, jeszcze zanim zdecydują się na aplikację.
Więcej15.03.2022 | Odżywianie w pracy
Dofinansowanie posiłków dla pracowników a ZUS – nowy limit kwoty zwolnionej ze składek [nowelizacja z 01.09.23 r.]
Przeczytaj >
16.02.2022 | Case Studies
Firmową stołówkę w zakładzie Wavin Polska S.A. zastąpiła wirtualna kantyna Lunching. Jakie są tego efekty?
Przeczytaj >
07.02.2022 | Benefity Pozapłacowe
Na miejscu czy na wynos? Nowy sposób na lunch w pracy
Przeczytaj >
02.02.2022 | Odżywianie w pracy
Posiłki dla pracowników – możliwe formy organizacji i finansowania
Przeczytaj >
17.01.2022 | Benefity Pozapłacowe
Podwyżka czy benefity, czyli jak zatrzymać pracownika?
Przeczytaj >
17.01.2022 | Odżywianie w pracy
Posiłki dla pracowników w biurze i w trybie hybrydowym. Sprawdźcie, jakie możliwości daje Wam Lunching.
Przeczytaj >