18.03.2024 | HR wiedza
Jak stworzyć efektywne ogłoszenie o pracę?
Innowacyjne podejście do tworzenia ogłoszeń o pracę łączy w sobie elementy HR i marketingu. Pozwala to nie tylko na skuteczniejsze dotarcie do właściwej grupy docelowej, ale także na budowanie długoterminowych relacji z kandydatami. Dzięki wykorzystaniu strategii marketingowych, takich jak storytelling, personalizacja, czy wybór innowacyjnych formatów, możemy nie tylko przyciągnąć uwagę kandydatów, ale także zaangażować ich na głębszym poziomie, jeszcze zanim zdecydują się na aplikację.
Więcej15.04.2021 | Odżywianie w pracy
Posiłki w firmach produkcyjnych – zobacz, co zyskasz dając ludziom obiad
Przeczytaj >
25.03.2021 | Odżywianie w pracy
Karty lunchowe – koszty, wady, zalety. Porównanie z benefitem żywieniowym
Przeczytaj >
24.02.2021 | Benefity Pozapłacowe
Zmotywowany zespół w trybie home office? Poznaj 15 benefitów dla pracujących zdalnie i w trybie hybrydowym.
Przeczytaj >
03.02.2021 | Case Studies
Rozmawiamy z Justyną Bartnik, specjalistką HR w Tokai COBEX Polska
Przeczytaj >
29.01.2021 | Odżywianie w pracy
Zadbaj o team spirit. Zjedz lunch w wirtualnym zespole.
Przeczytaj >
14.01.2021 | Case Studies
Programista wybrał nas, a nie innego pracodawcę, bo mamy Lunching
Przeczytaj >